sobota, 8 czerwca
Shadow

Balony reklamowe – jakie wybrać, aby przynosiły wymierny efekt?

Każdy z nas uwielbia dostawać prezenty. Wszyscy również kochamy przyjęcia i świetną zabawę. Również i Ty, przedsiębiorco, możesz stworzyć atmosferę budzącą tak pozytywne emocje – np. na swoim stoisku reklamowym lub standzie targowym. Wystarczy, że wykorzystasz na nim balony reklamowe, które nie tylko stanowić będą miłą dla oka ozdobę Twojego stoiska, ale również będziesz mógł je zastosować jako drobny upominek dla gości i zwiedzających w ramach podziękowania za odwiedziny na Twoim stoisku. Warto to wykorzystać! Jak jednak wybrać takie balony, skąd je wziąć i jak zaprojektować?

 

Wybieramy balony reklamowe

Każdy, kto choć raz w życiu widział balony reklamowe na żywo (a jesteśmy wręcz pewni, że każdy człowiek przynajmniej raz miał okazję je zobaczyć) doskonale wie, że mogą one być niezmiernie zróżnicowane. Rozmaite wzory, kolory, wymiary, a nawet kształty – to niekończący się temat! Dzięki tak bogatej dostępności różnych modeli zyskujesz jeszcze większą wolność w wyborze najkorzystniejszego dla Ciebie.

Jak wybrać idealny balon reklamowy? Warto przede wszystkim postarać się, aby już na pierwszy rzut oka każdy balon nawiązywał bezpośrednio do Twojej firmy, marki (bądź marek), promowanego produktu lub linii produktowej. Jeżeli masz charakterystyczne logo, warto to wykorzystać. Postaraj się skupić zarówno na formach oraz kształtach, jak i na kolorystyce.

Przykładowo – jeżeli kolorystyka związana z Twoją ofertą oraz np. logotypem marki jest dość różnorodna, ale dominują w niej zielenie, wybierz taki odcień zieleni, który będzie najbliższy barwie występującej w Twoim logotypie.

Jeśli w logotypie marki znajduje się np. żółta gwiazda, warto dopasować do tego motyw przewodni całego stoiska. Niech przystroją go gwiazdy w różnych postaciach. Możesz je nadrukować również na balonach.

Jeżeli posiadasz jeden kolor, który dominuje w Twoim logotypie oraz szatach graficznych opakowań produktów, warto go wykorzystać, ale np. w połączeniu z bielą. Jeśli zatem kolorem Twojej marki jest jasny różowy odcień, zamów odpowiednią ilość balonów w tym kolorze, a także podobną ilość balonów białych. Możesz je umieścić w specjalnym standzie lub uchwycie, układając naprzemiennie – raz rządek różowy, raz biały. Uzyskasz w ten sposób nieco bardziej urozmaiconą kompozycję.

 

Balony reklamowe – gdzie zamówić?

Niezależnie od Twojego wyboru, najważniejsze jest odpowiednie przygotowanie, aby efekt końcowy był zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Warto to zadanie powierzyć doświadczonym specjalistom, którzy posiadają niezbędną wiedzę oraz umiejętności i będą w stanie przygotować idealne nadruki na balonach reklamowych. Jeśli chcesz w prosty sposób dokonać zamówienia, wystarczy wejść na stronę: https://grupaluxpol.pl/balony-z-nadrukiem/. Duża dostępność kolorów i wzorów sprawia, że z pewnością wybierzesz coś dla siebie. Warto postawić na doświadczenie i wiedzę wykonawcy, aby jakość nadruku oraz przygotowanych balonów była nie tylko zadowalająca, ale wręcz zachwycająca.

Na zakończenie warto wspomnieć, że Grupa Luxpol oferuje również ekologiczne patyczki, zaś sama forma nanoszenia wydruków na powierzchnię balonów reklamowych jest także przyjazna środowisku. W ten sposób zyskujesz bardzo atrakcyjne narzędzie reklamowe, które dodatkowo jest spójne z polityką firmy popierającej działania proekologiczne.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

3 + 3 =